Diensten
Als jouw assistent kan ik veel taken van je overnemen. Omdat ik vanuit huis werk, scheelt dit weer een werkplek en de bijbehorende investeringen zoals een computer. Ik help je bij het structureren en organiseren van alle administratieve taken, zodat je meer overzicht hebt in wat er gedaan moet worden. Denk hierbij aan het automatiseren van de administratie om deze efficiënter te maken.
Tijdelijke ondersteuning nodig?
Is je administratie op orde maar kom je hulp tekort door verlof, een medewerker die ziek is of door tijdelijke drukte? Voor een klein aantal uren per maand kun je mij al inschakelen. Een ZZP-er is een prima tijdelijke vervanger.
Administratie
Nog even snel een factuur typen, offerte maken of de papieren bij elkaar zoeken voor de boekhouder? Dit kan ik overnemen:
- (Financiële) Administratie
- Verwerking administratie online boekhoudprogramma
- Ervaring met MoneyMonk, MoneyBird, Exact
- Facturen maken
- Offertes maken
- Betalingen klaarzetten
- Gegevens controleren
- Bonnetjes verwerken
Secretariële
Tussendoor een telefoontje, even een mail sturen en snel nog even een afspraak bevestigen. Dit kan ik overnemen:
- Agendabeheer (plannen/beheren/bevestigen van afspraken)
- Emailbeheer (beantwoorden / verwerken gegevens)
- Kantoorbenodigdheden verzorgen/bestellen
- Projectondersteuning
- Telefoon beantwoorden
- Drukwerk regelen
- Organiseren van events (kerst / uitjes / etc.)
- Urenregistratie bijhouden (gewerkte uren)
- Vakantieregistratie + verzuimregistratie bijhouden
- Archiveren
- Organiseren van vergaderingen
- Cursussen / trainingen inplannen
- Bijhouden geldige documentatie (WKA, VCA, etc.)
Klantenservice
- Beantwoorden klantvragen
- Klantcontact onderhouden
- Ondersteuning acquisitie
- Afspraken inplannen
Database beheer
- Data-Entry (gegevens invoeren)
- Wijzigingen verwerken
- Overzicht
Social Media
- Bijhouden website
- Social Media inplannen / bijhouden
- Website data vullen (websites/webshop)